niedziela, 22 czerwca 2014

Opuszczony Kościół w Sosnowcu Milowicach

Zewnątrz:










Wewnątrz:


















Kościół znajduje się w Sosnowcu Milowicach, przy ulicy Kaplicznej.
Wzniesiono go w 1913 roku. Był miejscem modlitw, kapliczką, aż w końcu w 1937 roku stał się Kościołem Parafialnym Matki Bożej Szkaplerznej.
Ostatnie msze odprawiono w latach 80, XX w. kiedy wybudowano kilkaset metrów dalej nowy Kościół milowicki.
Z dnia na dzień obiekt jest w coraz gorszym stanie.
Dach grozi zawaleniem, a w środku coraz mniej rzeczy przypomina o swojej świetności...
Cały budynek w którym znajduje się Kościół jest podzielony na kilka części.
Od lewej patrząc jest Kościół, Plebania oraz sklep spożywczy. Piwnice były zaadoptowane przez jakąś firmę, na chłodnie. Trzymano tam suszone owoce.
Niestety właściciel owej firmy wykazał się brakiem szacunku dla obiektu sakralnego i zrobił dobudówkę chłodni we wnętrzu Kościoła.

1 komentarz:

  1. Prośba O Modlitwe mojom przyszłom żone izabelle Długosz z sosnowca zagłębie polska
    i irena Długosz mama i żona
    i Pan Krystian Długosz ojciec i mąż ireny ,
    prośba o modlitwe za nich w imieniu jezusa chrystusa za łaski boga , o uzdrowienie wszystkich Krystian ojciec miał zawał , irena też chyba coś chorowała , i iza nie wiem jak ze zdrowiem u niej nie mam kontaktu z nią ,
    prośba o modlitwe o łaski boga , o zdrowie , o zadowolenie w życiu , miłość bożom , o spokój , o droga życia od boga aby bóg ich prowadził w imieniu jezusa chrystusa ,
    ja musze przejść coś w życiu i mojej przyszłej żony może nie być przy mnie w ciężkich sytuacjach , prośba o modlitwe żeby ona była przy mnie pytam w imieniu jezusa chrystusa

    OdpowiedzUsuń